1
0
mirror of https://github.com/sys4-fr/server-nalc.git synced 2024-12-25 18:20:36 +01:00

Funny death messages when a player dies in acid

- Funny messages added when a player dies in default:acid_source and
  default:acid_flowing (thanks to Calinou for having added acid group to
  acid nodes).
This commit is contained in:
LeMagnesium 2014-12-23 18:16:12 +01:00
parent f4ba3a2262
commit c3be3dd058

View File

@ -34,7 +34,16 @@ messages.fire = {
" a ete trop pres du feu.", " a ete trop pres du feu.",
" vient de se faire rotir.", " vient de se faire rotir.",
" a ete carbonise.", " a ete carbonise.",
" c'est prit pour torch man. (des quatres fantastiques)" " s'est prit pour torch man. (des quatres fantastiques)"
}
-- Burning death messages
messages.acid = {
" a desormais des parties en moins.",
" a decouvert que l'acide c'est fun.",
" a mis sa tete la ou elle a fondu.",
" a decouvert que son corps dans l'acide, c'est comme du sucre dans de l'eau.",
" a cru qu'il se baignait dans du jus de pomme."
} }
-- Other death messages -- Other death messages
@ -56,6 +65,9 @@ if RANDOM_MESSAGES == true then
-- Death by lava -- Death by lava
if node.groups.lava ~= nil then if node.groups.lava ~= nil then
minetest.chat_send_all(player_name .. messages.lava[math.random(1,#messages.lava)] ) minetest.chat_send_all(player_name .. messages.lava[math.random(1,#messages.lava)] )
-- Death by acid
elseif node.groups.acid ~= nil then
minetest.chat_send_all(player_name .. messages.acid[math.random(1,#messages.acid)] )
-- Death by drowning -- Death by drowning
elseif player:get_breath() == 0 then elseif player:get_breath() == 0 then
minetest.chat_send_all(player_name .. messages.water[math.random(1,#messages.water)] ) minetest.chat_send_all(player_name .. messages.water[math.random(1,#messages.water)] )